سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید لباس عروس

هنگامی که برای خرید لباس عروس به بازار می روید ، ممکن است با مشکلات و مسایلی روبرو شوید که قبلا فکر آن را نکرده بودید و این باعث می شود بخش زیادی از وقت شما هدر برود و از طرفی استرس و نگرانی شما نیز بیشتر شود. لباس عروس را به سه طریق می توان تهیه کرد. در روش اول شما لباس عروس را سفارش می دهید تا برایتان بدوزند و سپس این لباس را از مزون می خرید. این روش اگرچه از قدیم مرسوم بوده اما این روزها دیگر به صرفه نیست. اولا چون هزینه زیادی برایتان خواهد داشت و ثانیا چون در سال های آینده نگهداری از لباس عروس تان دشوار خواهد بود.

روش دوم این است که سفارش دوخت لباس عروس خود را از مزون لباس عروس تهران را بدهید اما لباسی که برای شما دوخته شده را اجاره کنید. هزینه این روش کمتر از خرید لباس عروس است اما این مزیت را دارد که متناسب با اندام شما و درست طبق سلیقه خودتان تهیه شده است. این لباس بعدها به عنوان لباس آماده به عروس خانم های دیگر اجاره داده می شود.

نکات انتخاب لباس عروس

توجه به فرم اندام شما یکی از فاکتور های اصلی می باشد انتخاب لباس‌ عروس خوب است. در کنار طرح اندام، شکل کلی صورت و رنگ پوست هم از گزینه های مهم است. برای نمونه ‌خانم‌های کوتاه قد نباید دنبال لباس‌های عروس پف کرده بروند حتی به قیمت به مد بودن و خوشکلی این لباس‌ها. نمونه ای دیگر اینکه دختر خانم هایی با پوست سبزه یا تیره نباید به فکر لباس‌های سفید یخچالی باشند.

گزینه بعدی، انتخاب لباس عروس، با توجه آرایش و مدل موهای شما در جشن است. چون در هنگام انتخاب تور از نظر شکل طراحی و کوتاه یا بلندی، بسیار موثر است. برای نمونه اگر قرار است شینیون پشت سر خیلی بالا نباشد بهترین انتخاب، یک تور طرح دار شده کوتاه است نه بلند! توجه داشته باشد مدل مو در انتخاب یقه مناسب برای لباس عروس هم نقش مهمی را ایفا می کند.

سایر مقالات ... لباس مجلسی بلند

قبل از اینکه به خیاط خود سفارش لباس عروسی دهید، حتماً به همراه یک دوست یا مادرتان نمونه لباس عروس های خیاط را ببینید. حتماً چه در مرحله پرو چه در مرحله انتخاب خیاط از نظرات فرد دیگری مثل مادر یا دوست مشورت بخواهید. هنگام انتخاب لباس مدل های مختلف را حتماً پرو کنید؛ ممکن است مدلی را که فکر می کنید به شما نمی آید، وقتی می پوشید فوق العاده زیبا باشد. در تصمیم گیری به هیچ وجه عجله نکنید. اگر از لباسی خوش تان آمد، برای خرید آن عجله نکنید. بهتر است یک یا ? روز درباره آن فکر کنید و بعد لباس را بخرید. اگر لباس ایده آل خود را پیدا کردید و خریدید به هیچ وجه دیگر لباس ها را پرو نکنید. بعد از خرید لباس می توانید به سراغ خرید کفش، مانتو مجلسی لاکچری و… بروید.